Δήλωση παραίτησης



Δήλωση του                                                                          Προς
Ιωάννης Τσολάκης                                               ΔΣ Συλλόγου Εργαζομένων
του Νικολάου
Νοσηλευτής
Τμήμα : Αιμοδοσία                                                 Νίκαια       12  /10/2017




     Δηλώνω την παραίτησή μου από μέλος του συγκεκριμένου Προεδρείου του ΔΣ του Συλλόγου Εργαζομένων , από την θέση του Ταμία . Προβαίνω σε αυτήν την ενέργεια γιατί θεωρώ , μετά και τα τελευταία γεγονότα , πως το Προεδρείο δεν υλοποιεί, όπως θα έπρεπε να κάνει , τις αποφάσεις του ΔΣ .

Καλώ σύσσωμο το Προεδρείο σε παραίτηση από τα καθήκοντά του , καθώς και εκλογή αναλογικού Προεδρείου . Με την κίνησή μου αυτή θεωρώ πως προστατεύω το κύρος του ΔΣ , που θίγεται από συμπεριφορές που διαχωρίζουν την θέση του Προεδρείου από τις ομόφωνες αποφάσεις του ΔΣ . Είμαι διατεθειμένος να εκπληρώνω τα καθήκοντά μου έως την αντικατάστασή μου .

Επίσης θέτω τον εαυτό μου , εκτός της παράταξης " ΕΝΟΤΗΤΑ " μετά την διαπίστωση μου πως κάποιοι , από την παράταξη , έχουν διαφορετικό στόχο από την προαγωγή των συμφερόντων των εργαζομένων . Δεν πρόκειται να γίνω δεκανίκι κανενός που ως στόχο έχει την ικανοποίηση προσωπικών και κομματικών φιλοδοξιών .



Μετά Τιμής
Τσολάκης Ιωάννης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ